< Biežāk uzdotie jautājumi par SigningServices portālu
Šeit atradīsiet atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem
Nevaru ielogoties SigningServices portālā
Lūdzu pārbaudiet, vai Jums ir kāds no portālā pieejamajiem autentifikācijas un parakstīšanas rīkiem. Rīku izvēlne ir balstīta uz Jūsu autentifikācijas rīka valsti un portāla SigningServices atbalstītajiem autentifikācijas veidiem. Ja lietojat kādu no autentifikācijas un parakstīšanas rīkiem, bet joprojām nevarat piekļūt dokumentam, lūdzu sazinieties ar dokumenta nosūtītāju SIA Neste Latvija (tālr. 80009006; e-pasta adrese neste.kartes@neste.com ) un noskaidrojiet, vai esat tiesīgs piekļūt šim dokumentam.
Smart-ID neļauj autentificēties un parakstīt dokumentu
Lai parakstītu dokumentu, ir nepieciešams kvalificētais Smart-ID. Lūdzu pārbaudiet, vai Jums pieejams kvalificētais Smart-ID: https://www.smart-id.com/help/faq/general/can-use-smart-id-sign-documents-electronically/
eID karte neļauj autentificēties un parakstīt dokumentu
SigningServices portālā nav nepieciešami papildu iestatījumi, lai lietotājs varētu izmantot savu eID karti autentifikācijas un parakstīšanas pakalpojumiem. Lūdzu pārliecinieties, ka esat sagatavojis savu datoru eID kartes izmantošanai interneta pārlūkprogrammās. Ja Jūsu eID karte ir aktīva un visi datora iestatījumi ir sakonfigurēti, bet joprojām nevarat piekļūt dokumentam, lūdzu sazinieties ar dokumenta nosūtītāju SIA Neste Latvija (tālr. 80009006; e-pasta adrese neste.kartes@neste.com ) un noskaidrojiet, vai esat tiesīgs piekļūt šim dokumentam.
Vai man būs jāmaksā par SigningServices portāla izmantošanu?
Gala lietotājam SigningServices portāla pakalpojumi ir bez maksas
Kā tiek pārvaldīti mani koplietotie faili un dati SigningServices portālā?
Visa informācija un dokumenti, kuriem varat piekļūt, izmantojot SigningServices portālu, tiek apstrādāti saskaņā ar SIA Neste Latvija Privātuma politiku . Sistēmām un lietojumprogrammām, kuras tiek izmantotas personas datu apstrādei, var piekļūt tikai personas, kurām dati ir nepieciešami savu pienākumu veikšanai. Ja elektroniskos datus Neste vārdā pārvalda trešā persona, Neste attiecīgajai trešajai pusei pieprasa ievērot visaptverošas informācijas drošības prasības. Jūs varat īstenot savas tiesības saskaņā ar ES Vispārīgo datu aizsardzības regulu (VDAR), iesniedzot pieprasījumu. Sīkāk skatīt SIA Neste Latvija Privātuma politika.
Kas var piekļūt datiem un dokumentiem, kas ir koplietoti ar mani caur SigningServices portālu?
Datiem un dokumentiem var piekļūt tikai uzņēmuma SIA Neste Latvija pilnvarotās personas - darbinieki ar dokumentu paraksta tiesībām un darbinieki, kuri ir tiesīgi apstrādāt klientu datus.
Kur es varu pārbaudīt nepieciešamo autentifikācijas un parakstīšanas rīku iestatījumus un konfigurācijas?
Autentifikācijas un parakstīšanas rīku iestatījumi
E-ID: LV, EE, LT
Mobile ID: Atvērt
Smart ID: Atvērt
Mobilo sakaru operatori, kas nodrošina Mobile ID?
EE: Elisa, Tele2 un Telia
LT: Bite, Tele2 un Telia
Neste Latvija Klientu serviss
8000 9006; +371 6601 3355, neste.kartes@neste.com